РЕЙТИНГОВА ОЦІНКА РОБОТИ НАУКОВОГО СПІВРОБІТНИКА (завантажити файл на комп'ютер)
Інструкція по заповненню таблиць рейтингу
Готовий файл треба відправити на Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
АТЕСТАЦІЙНА ФОРМА НАУКОВОГО СПІВРОБІТНИКА
Как правильно вводить данные в Google Scholar!
Для чего нужен профиль в Google Scholar?
В первую очередь он нужен самому учёному (преподавателю, научному сотруднику). Почему? Профиль GSC выполняет несколько важных и удобных функций:
- Систематизация всей публикационной активности, наиболее широкая из всех существующих сервисов. Scopus, Web of Science (WoS) или РИНЦ (e-library) собирают информацию о публикациях только по жёстко регламентированному списку изданий. Большинство русскоязычных журналов и тем более сборников трудов конференций в эти базы не попадают. «Академия Google» индексирует все сайты университетов и вузовские репозитории, поэтому в профиль GSC автоматически попадают практически все существующие в интернете работы.
- Удобная работа со списком публикаций. Вы сами определяете статьи, автором которых вы являетесь, можете редактировать (уточнять) их описание, добавлять и удалять работы.
- Когда другие учёные делают поиск в «Академии Google», они получат возможность посмотреть не только одну вашу публикацию. При настроенном профиле GCS ваша фамилия в описании публикации превращается в ссылку, пройдя по которой можно увидеть весь список ваших работ, увидеть самые интересные (самые цитируемые), увидеть новые работы.
- Информация о наукометрических параметрах, таких как Статистика цитирования, h-индекс, i10-индекс.
- Автоматическое уведомление при появлении новых ссылок на ваши публикации (обычно такое подтверждение приходит через 1–14 дней после публикации новой работы в интернете, причём сама публикация может находится в закрытой базе данных).
- Автоматическое уведомление при появлении новых ваших публикаций.
- Экспорт списка публикаций в форматах BiBTeX, EndNote, RefMan. Данные форматы понимаются системами researchgate.net и аналогов, персональными кабинетами наукометрических систем. Упорядочив список публикаций один раз вы всегда будете иметь актуальный список, а используя BiBTeX вы можете работать с ним для оформления новых публикаций в формате LaTeX.
- Можно настроить соавторов, просматривать их публикации.
- Международный рейтинг Webometrics Ranking of World Universities будет использовать наукометрический параметр «Статистика цитирования» 10 самых цитируемых ученых университета как один из параметров ранжирования.
Для организации регистрация её авторов в GoogleScholar важна в двух аспектах:
- для повышения представленности организации в информационной среде мирового научного сообщества,
- для систематизации и структурирования имеющихся в GoogleScholar данных о публикациях и цитированиях публикаций сотрудников, дальнейшей корректной индексации по этим показателям, что необходимо для осуществления корректного учёта этих показателей и продвижения организации в различных науко-и вебометрических рейтингах. В отличие от РИНЦ, в GoogleScholar пока нет профилей организации, и подсчёт общего количества публикаций и цитирований возможен только по профилям сотрудников.
Авторський профіль в ORCID
ORCID – це відкритий, некомерційний проект для створення і підтримки реєстру унікальних ідентифікаторів дослідників, прозорого способу ув'язки науково-дослідної діяльності та доступу до цих ідентифікаторів. ORCID унікальний завдяки своїй незалежності від наукових дисциплін і національних кордонів, а також взаємодії з іншими системами ідентифікації. Основною метою введення системи ORCID є можливість ідентифікації наукових робіт, написаних різними вченими з однаковими іменами та прізвищами. Ідентифікатор представляє собою 16-значне число, унікальне для кожного автора. Обліковий запис ORCID включає в себе інформацію про ім'я вченого, його електронну адресу, назву організації та його дослідницької діяльності. ORCID враховує необхідність контролю за поширенням цих даних і надає відповідні інструменти для управління рівнем приватності даних. Структура ідентифікатора ORCID: ORCID ID являє собою номер з 16 цифр, узгоджений із стандартом ISO (ISO 27729). Крім цифр від 0 до 9 ідентифікатор може містити велику літеру X, що представляє число 10.
Введення ідентифікатора спрощує процедуру заповнення всіляких форм при публікації статті. Надсилаючи статтю в журнал, можна просто ввести свій ORCID, і система сама визначить Ваше ім'я і необхідні їй особисті дані.
Зареєструватися і отримати свій унікальний ID можна безкоштовно на сайті https://orcid.org/register
Створення профілю:
- Вхід в систему
Адреса входу: https://orcid.org/
Зайдіть в розділ "For researchers" і там натисніть посилання "Register for an ORCID iD".
- Реєстрація в системі
Заповніть поля, що відкрилися реєстраційній формі.
Поля для заповнення:
Заповнивши поля форми, натисніть кнопку "Register" (Реєструватися).
Після цього Вам буде присвоєно Ваш особистий ORCID iD і ви перейдете на сторінку свого профілю в ORCID.
Ваш номер ORCID знаходиться в лівій панелі, під Вашим ім'ям.
- Редагування персональних даних
Додайте інформацію про себе.
Для редагування та додавання персональних даних натисніть посилання "Update" в рядку "Personal Information".
У вікні, що відкрилося Ви можете відредагувати або додати наступну інформацію:
Для ряду полів Ви можете вказати Рівень приватності..
Після внесення змін в потрібні поля натисніть кнопку "Save changes" (Зберегти зміни).
Детальніше про редагування персональних даний на сайті ORCID (на англ. яз. Http://support.orcid.org/knowledgebase )
- Редагування списку публікацій
Для додавання, редагування, видалення публікацій зі списку робіт і зміни їх рівня приватності натисніть посилання "Update" в рядку "Works".
У вікні, Ви можете вибрати Ваші публікації з результатів пошуку в CrossRef.
http://support.orcid.org/knowledgebase/articles/150329-updating-works
Для додавання Ваших публікацій просто клацніть на назву роботи в лівій частині вікна. Таким чином публікації перемістяться в список робіт Вашого профілю ORCID. Після цього натисніть кнопку "Save changes" (Зберегти зміни).
Також Ви можете додати посилання на публікації вручну. Для цього у вікні редагування списку робіт натисніть кнопку "Add manually" (Додати вручну).
Поля для заповнення:
Після заповнення форми натисніть кнопку "Add to list" (Додати до списку)
Зверніть увагу, що Ви можете змінювати рівень приватності у кожної публікації в правій колонці.
Детальніше про редагування списку публікацій на сайті ORCID (на англ. Яз. - http://support.orcid.org/knowledgebase)
- Імпорт дослідницької діяльності
Ви можете імпортувати свої публікації з інших сайтів. На даний момент досуп тільки імпорт з Scopus. Надалі буде доступний імпорт і з інших систем.
- Використання ідентифікатора ORCID
Додавайте інформацію про Ваш ідентифікатор ORCID при відправці публікацій, подачі документів на гранти і в інших дослідницьких процесах
- First name (Ім'я)
- Last name (Прізвище)
- Re-enter email (Повторне введення email)
- Password (Пароль)
- Confirm password (Повторне введення пароля)
- Default privacy for new works (Рівень приватності, який буде використовуватися для введення нових робіт). Докладніше про налаштевання приватності в ORCID
- Public (Загальнодоступний)
- Limited (Обмежений)
- Private (Особистий)
- Send me notifications about changes to my ORCID Record (Посилати повідомлення на email про зміни в моєму профілі ORCID)
- Send me information about events ORCID is sponsoring and ORCID news (Посилати мені інформацію про події, що спонсоруються ORCID, а також новини ORCID)
- I consent to the privacy policy and terms and conditions of use, including allowing those who access the database to make commercial uses of the public data (Я згоден з угодою про конфіденційність, а також з постановами і умовами використання, що включають доступ до бази даних з метою комерційного використання загальнодоступних даних)
- First Name (Ім'я)
- Last Name (Прізвище)
- Published Name (Як Ваше ім'я буде записуватися в тому числі в профілі ORCID)
- Other Names (Інші імена, які Ви використовуєте. Наприклад, з дівочим прізвищем. Можна записати кілька варіантів через крапку з комою)
- Biography (Біографія. Короткий опис Вашої професійної кар'єри)
- Keywords (Ключові слова, які описують Вашу наукову діяльність. Через крапку з комою)
- Country (Країна, в якій Ви працюєте)
- Website (Короткий опис і URL. Можна додати кілька посилань на вебсайти: особистий вебсайт, сайт організації, сторінку в Wikipedia або посилання на профілі в соціальних мережах Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn та ін.)
- Email Address (Якщо Ви зміните Email, далі Ви будете входити в свій профіль ORCID під новим Email. Після зміни буде надіслано повідомлення на цей email для його підтвердження)
- Title (Заголовок)
- Subtitle (Підзаголовок)
- Citation (Повний список цитованої літератури)
- Citation Type (Використовуваний тип цитування)
- Work type (Тип публікації)
- Pub Date (Дата публікації. Можна вказати тільки рік або рік і місяць)
- ID (Зовнішній ID публікації, якщо є. Наприклад, DOI або PMID)
- ID type (Формат зовнішнього ID)
- URL (Зовнішнє посилання до публікації)
- Role (Ваша роль в цій публікації)
- Credited (Ви є першим (First) або додатковим (Additional) автором публікації)
- Description (Опис публікації. Якщо використовується це поле, то поле з цитуванням відображатися не буде)